Tag= This or That forts.

Fortsättningen på tagen!

Hår-
31. Lockigt elr Rakt?
Svar: Båda, utom mina naturliga "lockar"...

32. Top knot elr Hästsvans?
Svar: Top knot! Fast man suger på att göra dem...

33. Hårnålar elr Hårspännen?
Svar: Hårnålar

34. Hårspray elr Hårgel?
Svar: Hårspray

35. Långt elr Kort?
Svar: Gillar båda men inte för kort eller för långt.

36.Ljust elr Mökt hår?
Svar: Mörkt! Men vissa ljusa är superfina!

37. Sido-lugg elr Vanlig lugg?
Svar: Bror på på vem (?) Jag passar inte i vanlig lugg men vissa är supersnygga i de.

38. Uppsatt elr nedsläppt?
Svar: Nedsläppt

Random-
39. Sommar elr Vinter?
Svar: Sommar

40. Höst elr Vår?
Svar: Vår (Fyller år 25 Mars så...)

41. Choklad elr Vanilj?
Svar: Choklad WTF kan man inte älska choklad?

42. Öst elr Västkusten
Svar: Båda i USA men svenska östkusten då jag bor iprincip där.

Så de var allt! Äntligen så blev den klar! Har haft fullt upp så de har tagit lite tid och jag hoppas att ni gillar de. 
Och vill ni att jag ska göra en about me TAG elr Every day makeup som första video?

/Mila

Första delen postades 5/1 -14





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0