Haul = Grand Samarkand & Stan

Hejsan, igår var jag i Växjö med min syrra och mamma för att vi skulle gå till ett äventyrsbad. Och självklart så shoppade jag lite, så de tänkte jag visa nu!
(Jag köpte bara en sak i Växjö då jag hade glömt pengarna hemma)


Så jag köpte en mössa på Cubus för 50kr på rea. Och bara för att dejär inte skulle bli ett haul inlägg med bara en sak så tänkte jag visa tröjan jag köpte på Cubus mellandags rea!

Den är som sagt från Cubus och på mellandags rean så kostade den 140kr.

Men de var nog allt för nu och ikväll kommer andra delen på Tagen upp!
See ya :)

/Mila






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0