USA 2014 <3 Packar...

Hejsan läsare! Idag och resten av helgen har varit lite upptagen... Därför har de inte blivit något inlägg. Däremot så tänkte jag göra en snabb "dagbok" på vad som hänt i helgen!

Fredag:
Alla <3:ans dag! Var hemma och mös med familjen, fick lite presenter från Milla, Tuva, Mamma och Pappa. Ett par chokladaskar  och lite dollar bland annat <3

Lördag: 
Ja, dagen började inte bra då jag kände mig väldigt trött och krasslig. Några halstabletter och nässpray senare så kändes de lite bättre. 
Ett par chokladaskar och ett OS-guld för Sverige senare så åt vi middag och packade till resan! Påtala om resan så säger jag att alla kommentarer om att jag ska köpa på ebay och etsy och nätet är helt värdelösa, vad fasen tror ni vi åker till USA för? Och förresten så kostar "drugstore" smink mindre i butik än på internet.

Söndag: Vaknade lika krasslig som dagen innan så idag har jag bara fixat med kaninflytt (Vi ska ju resa bort så...), spelat Sims och packat/städat. Tråkig dag men så är livet i guess...

Vi hörs imorrn! (Kommer göra skriftliga vloggar i USA)
/Mila

Följ mig på instagram Loves <3
Privat: @vantenemilia
Offentlig: @milaslifeblogg (Nytt namn)
Johanna
2014-02-17 @ 04:53:01
URL: http://liveticalifornien.blogg.se

Fin blogg :)

Hanna (hannagran.blogg.se)
2014-02-22 @ 00:04:37
URL: http://hannagran.blogg.se

Åh vad kul att åka till USA, hoppas du får det bra där! :) Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0