Shoppinglista till U.S.A

Nu så tänkte jag "visa" vad jag vet att jag ska köpa i USA i februari. Jag behövde liksom planera p.g.a de konstiga fenomenet, Pengar!
Så jag tänkte begränsa mig till 550 kr ungefär och nu är jag på ungefär 539 kr så de gick ju bra, men nu kör vi!

Target:
Revlon lipbutters x4 (Candy Apple, Wild Watermelon, Juicy Papaya och Pink Lemonade)

Exfoliating Cotton Pads x2

Simple Cleansing Wipes x2

Eos x2 (Ponergranate & Raspberry och Lemon Drop)

Bath & Bodyworks:
Miniljus x1
Handsprit x5

Victoria's Secret x2 (Bodymist Such A Flirt och Pure Daydream)

Och jag tror att de var allt urtom kläder då, men de bestämmer jag där!

/Mila
Niine
2014-01-22 @ 23:55:19

Hejsan
Du vet du kan köpa allt detta på ebay.com fast billigare
Dina pengar kan du köpa annat för i USA

Anonym
2014-01-22 @ 23:58:02

Mycket billigare du kan få hjälp av en förälder köpa via nätet

Jessi
2014-01-23 @ 00:06:49

Det är svin dyrt i USA dessa pengar kommer inte räcka till detta
Du kan köpa detta på nätet,ebay eller tradera mycket billigare kan du inte köpa själv kanske kan någon anhörig hjälpa dig

Pia
2014-01-23 @ 00:10:31

Mila checka in ebay.com där finns en säljare i UK som säljer bath and bodyworks billigt

Mila
2014-01-23 @ 07:25:47
URL: http://www.milami.blogg.se

Hej alla! Jag har kollat på priser och sådant i USA och jag tycker inte att de är dyrt, och förresten så får jag inte köpa på Ebay, Amazon eller internet sidor som inte är ellos.se. Men bra tips till framtiden!

/Mila




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0