Mina julklappar 2013

Hejsan!
Nu så tänkte jag visa/skriva om/berätta om mina julklappar detta året!

Familjen:
VS Bodymist i Forever Pink

Remington Pearl plattång

Samsung Smart Camera WB800F 

Makeupstore consealer i Cover All Mix light 

All Star Suede Sherling Converse i Svart

Bodyshop saker i Cranberry Joy (Showergel, Body spray, Bodybutter och läppbalsam)

Ginger Sparkle handkräm från Bodyshop

En halsduk, ett par vantar och en pyjamas från H&M

Ett förkläde från Carolyn's Kitchen

Ett godishus från Cloetta

Boken Divergent

Filmen After Earth

Ett badlakan med mitt namn

Sims 3 In i Framtiden

Toffife julpaket

Ett par olika pyssel

Chokladtomtar

Släkten:
En "oilburner" från Bodyshop med exotisk olja

Presentkort på bl.a H&M och Cubus

Morgonrock

Onepiece

BikBok tröja

Sneakerstrumpor

Pengar

Pink grapefruit bodyspray  från Bodyshop 

Wild Tose handkräm från Bodyshop 

Cirkeln, Eld och Friendly Bread (Böcker)

Filmbox med The Proposal och En Shoppaholics berättelser

VS Bodymist i Pear Glace

Svart kakfat

Spotify Premium i 1 månad

Kompis:
En superfin dekoration


Och jag tror att de var allt, men kanske har missat en sak. Vet inte. Och innan ni får ngn konstig tanke om att jag är bortskämd så tänker jag säga de här. Jag är lite bortskämd men de blir man om man har stor släkt som gillar att köpa presenter och sånt.

Men vi hörs imorrn och nu ska jag till bion och titta på Hunger Games Catching Fire för andra gången XD

/Mila
Bilder kommer sen
mathilda
2013-12-30 @ 17:50:55
URL: http://mathilda.helander.net

Hej super fin blog kolla gärna in min jag skriver på engelska ;-)

Mila
2013-12-30 @ 17:52:20
URL: http://milami.blogg.se

Tack så jättemycket Mathilda! Ska kolla in din blogg nu!

Mila
2013-12-30 @ 19:06:31
URL: http://www.milami.blogg.se

Oj! Missade stt jag fick ett nagellack från min faster och en turbanhandduk från mamma och pappa!

Ps.Mathilda, din blogg var superbra!Ds




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0