TAG = This or that

Hejsan! Nu så tänkte jag göra en Tag då jag kände för de... 
(Förlåt, men jag är inte så bra på "entré repliker" elr vad man ska säga..)

Skönhet
1. Rouge elr Bronzer?
Svar: Bronzer

2. Läppglans elr Läppstift?
Svar: Vet inte, jag gillar typ "Tinted lipbalm"

3. Eyeliner elr Mascara?
Svar: Mascara

4. Foundation elr Consealer?
Svar: Consealer

5. Naturlig elr Färgglad ögonskugga?
Svar: Naturlig med lite färg :)

6. Pressade ögonskuggor elr Lösa pigment?
Svar: Vet inte, tror på lösa...

7. Borstar elr Svampar?
Svar: Bror på till vad, svamp till "basen" och borstar till annat.

Naglar
8. O.P.I elr China glaze?
Svar: Har inte provat något av dem.

9. Långa elr Korta naglar?
Svar: Mellan typ :)

10. Lösnaglar elr Naturliga?
Svar: Gillar båda men lösnaglar är snyggare, dock har jag inte testat...

11. Ljusa elr Mörka färger?
Svar: Ljusa!

12. "Dekorationer" elr Inte?
Svar: Inte 

Kropp
13. Parfym elr Bodymist?
Svar: Bodymist

14. Bodylotion elr Bodybutter?
Svar: Bodybutter

15. Duschcreme elr Tvål?
Svar: Duschcreme

16. LUSH elr Andra "badbutiker"?
Svar: Jag har aldrig varit på LUSH elr någon annan liknande butik.

Mode
17. Jeans elr Mjukisar?
Svar: Jeans

18. Långärmat elr Kortärmat?
Svar: Kortärmat

19. Klänning elr Kjol?
Svar: Klänning

20. Randigt elr Rutigt?
Svar: Vet inte riktigt men randigt får de bli!

21. Flip-Flops elr Sandaler?
Svar: Flippisar!

22. Halsduk elr Mössa?
Svar: Mössa

23. Plopp- öronhängen elr Stora hängande öronhängen?
Svar: "Ploppar"

24. Halsband elr Armband?
Svar: Armband

25. Klackar elr "Vanliga"?
Svar: Klackar

26. Cowboy boots elr "Riding boots"?
Svar: Har inga men Riding boots är snyggast.

27. Jacka elr Hoodie?
Svar: Hoodie

28. Forever21 elr Charlotte Russe?
Svar: Forever21

29. Abercrombie elr Hollister?
Svar: Abercrombie

30. Saks5 elr Nordstrom?
Svar: Nordstrom


Nu bestämde jag mig för att göra 2 delar då mina fingrar protesterar och min tröjas paljetter håller på att bränna ett hål i mitt tak. (Ni vet reflektion XD)

Så ses efter en fingerpaus!
/Mila



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0