Random= Skola imorgon :(

Hejsan, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag somnar eftersom de är skola imorrn. Idag så var vi på "barnens lekland" för att min syrra ville de. Men där var de typ tomt på allt så de var inte så kul. Men efter så åkte vi och köpte glass (Regnbåge in my <3) och sen hade jag dans! De var superkul att träffa Rebecka och Lova igen! Men vi dansade en ny dans och dem "gamla". 

Men imorrn börjar ju som sagt skolan. De ska bli kul att se kompisarna igen och att ha hemkunskap men annars känns de väll ganska surt. Men de är bara att hoppas att de blir kul!
Så vi ses imorrn!

/Mila

Insta: milamiyoutube eller vantenemilia (personlig)

Twitter: vantenemilia (Egen till blogg snart!)

Kik: vantenemilia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0