Review <3 Mello del 1!

Tänkte sätta betyg på dagens mello-artister lite snabbt innan jag däckar framför Instagram 1 h till..! Jag menar inget elakt, jag säger bara vad jag tycker så *No hate

Ingen behöver skriva "arga" kommentarer då de här är en av 10 000 000 miljoners åsikt.

1. YOHIO- To the end
Defenitivt dagens favorit, Yohio in my <3 Låten var bra och kändes mer vuxen än Heartbreak Hotel. 
10/10

2. Mahan Moin- Aleo
Helt okej, bra tempo och scenspråk, kanske inte mellokvalitet.
6.5/10

3. Linus Svenningsson- Bröder
Sådär, inte tillräcklig för mello. En 4-åring skulle kunna skriva den enkla texten. Kändes lite för personlig för att visas på svt.
4/10

4. Elisa- Casanova
Helt okej schlager-dänga men låten/tempot var lite "ute" i musikvärlden. Annars var låten och allt bra.
7/10

5. Alvaro Estrella- Bedroom
Va fasen gör han i tv, han borde hålla sig i sitt "Bedroom" där han kan gråta över sin falska sång. Ända bra med hela saken var att jag fick tillfälle att gå och hämta dricka...
2/10

6. Ellen Benedicktsson- Songbird
Vacker ballad men lite sömnpiller varning. Texten var fin och för övrigt bra.
8/10

7. Sylvester ?????- Bygdens son
Hallå svt, menar ni allvar. Tips till Sylvester, håll dig bakom trummorna och släng din fula el-luta i väggen. Du var mycket bättre i The Ark (Gammalt favoritband)
1/10

8. Helena Paparizou- Survivor
Bra låt, inte jätteintressant men helt okej andra-chansen material.
7/10

Dagens inlägg avklarat, score!
Om ni undrar varför bloggen hängt lite löst så är de för att jag inte har haft några bra idéer men ska försöka skärpa till mig lite den kommande veckan!

/Mila

Jag kommer göra en YOHIO sminkning till finalen så stay tuned!
Saga och Johanna
2014-02-08 @ 21:53:46

Hej! Vi tänker mer så här:
YOHIO - To the end HALLÅ SVT är ni seriösa? Tips till YOHIO, håll dig i Japan.

Svar: Okej, tyvärr så raderade jag er kommentar av en anledning då de här var mina åsikter och de står tydligt i inlägget att ingen behöver bli upprörd eller skriva "arga" kommentarer. Läs igenom en gång till så fattar ni nog. *No hate
Mila

fuck yohio
2014-02-08 @ 22:53:58

säg hon säger sin åsikt hon är fucking modig hon står för det hon skriver ska du veta (no hate)

Svar: Va?
Mila

Saga och Johanna
2014-02-08 @ 22:55:26

Ja, men vi hatade inte vi sa bara exakt samma sak som du gjorde och vissa vill ha respons, vi trodde du var en av dom. Det var inget hat mot dig och YOHIO. Om jag hade kunnat så hade jag raderat ditt inlägg för vi älskar sylvester men det kan vi inte. Dom flesta som skaffar blogg vill ha kommentarer, följare och respons. pussochhej

Svar: Hej, jag menade inte att vara elak, jag är ganska känslig av mig efter ett par år av mobbing men självklart vill jag ha respons! Alla tycker olika och de har jag IBLAND svårt att förstå men jag jobbar på de. Tack för er åsikt!
/Mila :)
Mila

vi.älskar.milami
2014-02-08 @ 23:05:26

hej du jag har nästan samma resultat som du det som var föra gång och du kämpar forsätt med det gör <3

Svar: Tack! De betyder sjukt mycket för mig! Har inga ord :)
Mila

Omg seriöst?
2014-02-15 @ 09:10:54

Hej Emilia eller "Mila" som du nu kallar dig. Jag uppskattar verkligen inte din blogg. Och jag känner faktiskt dig. För det första så blir du inte mobbad, för det andra du använder alldeles för mycket smink för att inte behöva smink för det tredje så det klart att Yohio din älskling var bäst som du tyckte. Men självhatande jag honom. Och du ska väl inte använda magtröjor?

Svar: Ja men vågar du säga de till mig personligen, inte lika lätt va? Och jag menade inte att jag var mobbad i skolan utan var de på aktiviteter som jag höll på med innan. Och magtröjor är väl andra som har eller hur och förresten så använder jag dem inte i skolan. Svar på dina frågor bl.a, hoppas att du förstår. Och skulle bli tacksam om du säger de öga mot öga ngn gång.
/Emilia :)
Mila

Okej
2014-02-15 @ 11:21:39

Jag kan väl säga det nästa gång vi ses och du ta inte slut på dina pengar för smink om du verkligen inte tycker att du absolut måste ha det. Och om alla andra har det så skit i det Emilia så enkelt är det bara




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0