USA 2014 <3 Delhaul II

 
Nu ska jag visa de skönhet och kroppsrelaterade jag köpte i US!

Jag börjar från vänster fram osv.

De mesta av de jag köpte är från Target då dem hade bäst utbud, dock var flera saker utsålda som t.ex Lipbutter i Pink Lemonade och NYX The Curve men tog ett par andra saker istället. (hade en budget så kunde inte köpa allt jag ville från början)

Men de från Target var:
Covergirl Clump Crusher by lashblast Mascaran (Ca 55kr)

E.L.F Tone Correcting Powder (Mitt puder hade smulats till pulver så plockade åt mig detta lite random) (Ca 21 kr men de

Maybelline Age Reweraser dark circles Consealer+ Treatment (puh, långt namn :) (Ca 62 kr)

4 Revlon Colour Burst Lipbutters i Candy Apple, Wild Watermelon, Juicy Papaya och Strawberry Shortcake (Ca 48 kr/st)
 
 På Walmart gick vi in sista dagen och om min syrra ska EOS så ska jag fasen ha Baby Lips!

Maybelline Baby Lips i 05 Quenched (Fanns ingen annan "färg" så tog den)

På Victoria´s Secret så plockade jag upp 3 saker då de blev mycket billigare hm hm.

2 Mistar i Sheer Love och Mango Temptation (Sheer Loven är till en kompis)

1 Hand/Body Cream i Pure Seduction

De var allt kropps och sminkrelaterat som jag köpte i USA utom att jag aldrig fick bild på mitt spårlöst försvunna och billiga Blåbärs Lipbutter från The Body Shop...
 
Seriöst?!? #2
2014-03-22 @ 13:36:33

Du är så jävla töntig som har denna bloggen! Det är typ inga som läser den ju! Grejen är den att du ju inte kan göra något random eftersom du är ett kontrollfreak! Ett bortskämt kontrollfreak tillochmed. Innan du hinner fylla arton har du väl varit runt på hela jordklotet! Du har verkligen en förmåga att uppskatta dig själv! Och tyvärr så uppskattas det aldrig! Så om du tänker växa upp ( eftersom du snart fyller tretton typ den 24/25/3 ) så borde du nog sluta blogga. Det är bara att inse att du aldrig kommer bli känd. Och varför ge bort en Victorias secret till Milla? Det är ju hur dumt som helst! Och den där trollstaven du har köpt! Det var ju bara för mycket!

PS-. Jag känner dig! Men dock så har inte du berättat om trollstaven för mig, du berättade det för nån du litade på... Men det måste ha läckt ut lite!

PS2. Jag tänker sprida att du har köpt en låtsas trollstav

Svar: Hej, din kommentar är tyvärr så falsk. Och jag är kanske bortskämd, ett kontrollfreak, en tönt men vem fan bryr sig. Jag gör de här för att jag vill förmedla att även knäppjökar som jag kan blogga och vara intresserade av saker som inte är helt wicked. Och jag kommer aldrig bli känd, tror du de var iden, NEJ. Och jag känner folk som har gett Victorias's Secret och massor med annat till sina kompisar "bara för att". Den jag köpte till Milla var en kombinerad Julklapp och Alla hjärtansdag prensent då hon gav mig så himla mycke. Och om ni inte visste så är jag ett jäkla Harry Potter fan och bryr mig inte särkilt att alla vet. För vem fan bryr sig, världen är en fri plats. Och om du ser mig någon gång, gå fram och säg något. De är fett löjligt att skriva de på internet istället för att säga de eye to eye.
Mila

Seriöst?!?#3
2014-03-24 @ 11:26:20

Emilia, jag går inte i din klass eller din skola. Man kan ändå inte säga att jag mobbar dig, jag säger bara vad jag tycker. Men ja, du har rätt! Jag är feg som inte vågar säga det face to face. Jag vet att du har snackat skit bakom ryggen på mig! Jag vet också att Milla, Tuva och förmodligen Eve har snackat skit om mig. Du har alldeles för bra betyg och du spelar fuckin Sims hela tiden. Du vet vem jag är...

Svar: Jaha, jag vet vem du är och jag försöker faktiskt försvara dig när alla pratar skit om dig. Och Sims har jag inte spelat på ett halvår utom en gång.
Mila

Seriöst?!?# 4
2014-03-24 @ 13:30:43

Vem är jag då?

Svar: Vill du verkligen att jag ska lägga ut en hatares namn på internet?
Mila

Seriöst?!?#4,5
2014-03-24 @ 20:52:40

Ja det vill jag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0