Frågestund <3 nr.1

Fick ihop lite frågor till denna frågestunden men fortsätt fråga! Nästa kommer 1 April!

1. Favorit skådespelare/tv-kändis?
Svar: Emma Watson, Jennifer Lawrence, Lucy Hale, Daniel Radcliffe och Liam Hemsworth <3

2. Kollar du på PLL och/eller Vampire Diaries?
Svar: Tittar inte på PLL, har försökt men kan inte "fastna" vid PLL riktigt. Däremot är Aria min favorit av de lilla jag sett.
Vampire Diaries är däremot bättre och om man kollar på par så är jag fan av Delena :)

3. Hur länge var du i USA?
Svar: 10 nätter

4. Vilka och hur många VS har du?
Svar: 3 mistar (Mango Temptation, Forever Pink och Pear Glace) och en body cream i Pure Seduction.

5. Har du några syskon?
Svar: Ja, en lillasyster på 10 år.

De var de för den här lilla frågestunden! Frågorna fick jag på min Instagram skickat privat med den "nya" funktionen så de är därför ni antagligen inte kan se dem ngn stans om ni undrar. Folk brukar undra de har jag hört...

Ha de bra tills senare Loves <3
/Mila



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0