Tag <3 UPPDATERAD Favorites TAG

Hejsan! Nu tänkte jag göra en uppdaterad favorites TAG eftersom jag har förändrats mycket på den här korta tiden och tycker att den förra ger helt fel "vibe" så nu tänkte jag göra om den!
(Ändrar frågorna lite me)

1. Favorit årstid?
Svar: Vår!

2. Favorit glass?
Svar: Sias Jordgubb & Päron

3. Favorit mat?
Svar: Thai "in general"

4. Favorit färg?
Svar: Svart, Vit, Grå, Marinblå, Oliv och Rosa.

5. Favorit låt
Svar: Let her go- Passenger, We can't stop- Miley Cyrus och Timber- Pitbull ft. Ke$ha.
 
6. Favorit klädesplagg?
Svar:


Tröja från Kappahl och Jeans från gekås.

7. Favorit sminkprodukt(er)?
Svar:
Holy trifecta!
Foundation blandat med "moisturizer"
The Rocket mascaran

8. Favorit nagellack?
Svar:
Essie Sunday funday
&
Essie Mint candy apple

9. Favorit hudvårdsprodukt(er)
Svar:
Neutrogenas visibly clear serie (Visade bara 2)

10. Favorit hårprodukt?
Svar:
Sunsilks hårolja! Mycke bättre en världens alla spraybalsam och bara 40 kr på ICA.

11. Favorit youtuber?
Svar: Missglamorazzi, Linn Ahlborg och FleurDeForce

12. Favorit bloggare:
Svar: Sigrid Kullberg (www.nattstad.se/sigridkulbergg.se)
Linn Ahlborg
(www.linnahlborg.se)

13. Favorit mobilspel?
Svar: Bike Race

14. Favorit app?
Svar: Instagram

15. Favorit intresse?
Svar: Shoppa, blogga, dansa, spela gitarr, sjunga och spamma Instagram :)

Så de var nästan allt för idag här!
Och jag tänkte ha en liten frågestund så fråga frågor innan 17 februari!

/Mila



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0