R.I.P Philip Seymour Hoffman

Philip Seymour Hoffman var en underbar skådespelare, en av mina favoriter och nu är han borta. I såna här tider skulle jag vilja vara religiös och bara släppa alla tankar till Gud eller vad fasen. Han spelade bl.a spelledaren i Hungergames Catching Fire  och gjorde den väldigt avancerade rollen till en barnlek. Jag kommer alltid att sörja Philip och hoppas att han har de bra var han än är, himlen, paradiset, ett andra liv, vem vet. 
R.I.P Philip, dina fans kommer aldrig att glömma dig. Vi saluterar dig på Hungerspelens vis.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0