Outfit <3 Extend your style!

I de här inlägget tänkte jag prata lite om hur och varför man ska förstärka sin stil, har själv haft STORA problem med de så här kommer några tips!

1. Kolla igenom din byrå/garderob och se vad du gillar. Tänk bara på dig själv och inte på någon du t.ex vill se ut som. Innerst inne så vill du inte se ut exakt som dem för de är inte DU.

2. Rensa bort allt du inte vill ha och sälj eller ge till småsyskon. Sälja är bättre än skänka om du vill spara pengar men självklart så kan du skänka oxå!

3. Shoppa i perioder! Gå med olika kompisar till stan och shoppa, du tycker att du slösar mer om du köper allt på en dag och du får också mer tid att umgås med fler vänner än bara en eller två.

4. Kolla på dig själv i spegeln ofta och koncentrera dig på delar du gillar, de ger dig bättre självförtroende och du kan och vågar ha en egen stil samtidigt som du kan bära upp den! (Skulle vilja skriva med swag men jaja...)

Varför man ska ha en egen stil? Ja tänk. Skulle de vara kul att ha samma tröja som den jobbiga men snygga klasskompisen som pratar skit. Nope... De slipper du med en egen stil som du oxå gillar!  Självklart så inspireras man av andra runt omkring men de är inte så kul när den där elaka bitchen snackar med sina kompisar om att du minsann har "snott" hennes tröja, de händer till och med på högstadiet ska jag säga (Känner ett par där) Med en egen stil så är de också lättare att lyckas i livet då man någon gång måste gå ifrån den där coola tjejen och då vet man inte vad man ska ha på sig och blir helt lost i modevärlden.

Din stil kanske inte är där nu men den kommer med lögnfiltret ;) 
(Ur lillabloggen... De där med lögnfiltret...)

/Mila
Kommentera för en uppföljare!
Amanda
2014-02-22 @ 09:50:31
URL: http://fsamandakkk.blogg.se

Skulle va kul att läsa din blogg men har dålig syn och får ont i huvudet av så liten text på inläggen så om du skulle vilja ha en till läsare så skulle du kunna göra texten lite större?
Fin blogg :)

Svar: Tyvärr så tror jag inte att man kan de, men ska kolla!
<3 Mila
Mila




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0