Haul <3 Stan med Milla

Hejsan! Idag så tog jag o Milla bussen till stan där vi shoppade lite :) Dock så hade jag inte "vanliga" pengar med mig utom bara presentkort eftersom jag ska spara till USA. Förresten så har jag helt bomat "shoppinglistan" som jag la upp i typ december :) Men tänkte nu visa dem 3 grejerna jag köpte plus ge lite Instagram shoutouts!

De jag köpte var:
Batman croptop (Tips av Lollo) från H&M 
149 kr

"Selected" kabuki från H&M
79:90 kr

Vit peplumtop från Cubus
129 kr


Ville köpa ett par saker till men får hoppas att dem finns kvar tills efter USA... Eller när jag vinner på lotto...

Så de var dagens inlägg, så ledsen för dålig uppdatering men har haft Nationella prov i skolan och inga idéer men ska försöka skärpa till mig nu :) 
Men hoppas starkt att vi hörs imorrn!

/Mila

Och nu dags för shoutouts! Följ dem här på Instagram om ni redan har följt mig på @vantenemilia och @milamiyoutube

@jjjjust_lovisa (Lollo)
@millislinis (Milla)
@rebeccawidenfors (Rebecca)

Ses imorrn som sagt!


Saga korv
2014-02-08 @ 20:11:59
URL: http://sagasofii.blogg.se

Oh, vilka fina tröjor!

Mila
2014-02-08 @ 20:13:56
URL: http://www.milami.blogg.se

Tack :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0