Födelsedag 2014 <3 Önskelista!

Tänkte dela med mig av min födelsedags önskelista för i år, blir 13 25 Mars :D

De kanske ser ut som mycket men har man stor släkt så har man :)
Kommer ett outfit inlägg imorrn då min underbara kusin Evelina blir 13 år (14 Februari)och ska fira imorrn. Grattis i förskott Eve!

/Mila

Följ mig och Evelina på Instagram!
@vantenemilia (privat men godkänner bloggläsare!)
@evelinasson
Wow!
2014-03-06 @ 17:56:00

Asså du verkar vara en riktigt bortskämd unge med smile gropar! Du äger inte världen! Det vet du va? Vill DU ha victorias secret bad kläder?!?!!!!!!!!!! GODE GUD ASSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS. Du har as lite smink på dig i skolan! Och du liknar inte alls Lollo! Hon skulle aldrig tipsa om den där Batman tröjan till dig!

Svar: WTF, Din ps var helt onödig då inget stämmer på något sätt, bland annat så har jag aldrig sagt att jag har mycke smink i skolan och jag hade bara sett Lollo med samma "märke" så därför blev jag lite inspirerad och kag har ALDRIG sagt att jag liknar henne.
Och badkläderna är inte något speciellt, bara typ helt vanliga elr vad man ska säga. Och när i hela världen har jag sagt att jag äger världen?!
Och vem är de bakom namnet Wow! Skulle verkligen vilja veta.

Om du inget sagt tills nästa tisdag så blockerar jag dig från att kommentera tyvärr.

/Mila
Mila




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0