Favoriter <3 Januari

Jag har ett tag nu velat prova månadsfavoriter på bloggen och tänkte nu satsa och köra på de!

Smink och skönhet:
Maybelline The Rocket
Loreal True Match foundation i Golden Ivory
Loreal True Match puder i Golden Sand
Wet'n Wild ögonskuggstrio i Walking On Eggshells
H&M ögonbrynspenna i Blonde

Hudvård:
ACO hudkräm för torr hud
Neutrogena Visibly Clear serien
Loreal eyemakeup remover

Hårvård:
Sunsilks Hårolja
Neutral shampo
Garnier Fructis nutri-repair 3 Balsam
Aussie 3 Minute Miracle hårmask

Parfym:
VS Bodymist i Forever Pink
The Bodyshop bodyspray i Cranberry

Musik:
Happily av One Direction
Tsunami av Dvbbs
Replay av Zendaya
Let it go av Demi Lovato

Så de var nog allt som var intressant att veta!
Hoppas att ni gillar de här inlägget och kommentera vad ni vill se! Och glöm inte att ställa frågor fram till 17 Februari!

/Mila
Josefine
2014-02-15 @ 08:47:17

Behöver du ens smink Emilia?!?

Svar: Knappt, men lite mascara och täckning ibland :)
Mila




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0