MM News

Jahopp, nu är de snart december och jag tänkte köra lite nystart på blogg och youtube med mitt nya "schema" vilket lyder:

Må:Vlogg och blogg

On: "Beauty and Fashion"

To: Totalt RANDOM

Tyvärr inga videor på helgerna, har ju typ 8 läxor i veckan i 6:an och de kanske vore smart att göra dem ngn gång. x)

Nu till advent hade jag oxå tänkt göra en Adventskalender med 5 videos- 30 november, 7 december, 14 december, 21 december och Annandag jul. Dem här dagarna så kommer jag öppna en lucka och göra videoförslaget där i!

I see you Imorgon!
/Mila

Ps. MM News är min egen version på bloggupdatering/veckobrev/ trams.Ds



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0