Shopping!

Idag så var vi i stan, jag köpte inte så mycke men litegrann i.a.f, en notebook och ett par presentaskar på TGR. Tänkte köpa ett eos och en Isadora gloss stick samt lite kläder men hann inte och hade inte riktigt råd. Sen så kollade vi lite på mammas kör och träffade våra kusinbarn. Om ni undrar vilka "vi" är så är de jag, min syrra och hennes kompis.
Men nu så sitter jag och tittar på Harry Potter.

Så vi hörs!
/Mila







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0