Loved Jullov

 
Jag tänkte nu tillägna ett helt inlägg till de fantastiska fenomenet JULLOV!
Så igår gick jag på jullov, i skolan hade vi film (Croodarna), avslutning i kyrkan, julkalendern, lunch och betygsutdelning. Vi slutade vid 12 eller när man fått sitt betyg. Jag är ganska nöjd över mina betyg utom i Svenska och Engelska där jag bara fick C. Men jag tror bara att min lärare har ngt emot mig xD. Antagligen de att jag pratar Amerikansk- Engelska istället för Brittisk-Engelska...
Men annars var jag ganska förvånnad över mina betyg.
(I Biologi, Slöjd och Teknik så satt dem inte högre än D den här terminen. I Idrott så satt dem inte över C)

Idag så är de lördag och min morbror har vart här och satt upp min lampa och jag fick gosa lite med min kusin.
Annars så har de inte hänt så mycket idag. Men imorrn så kanske jag ska köpa julklapp till mamma.
Men nu ska jag strax äta och vi hörs imorrn eller på måndag!

/Mila
JOSEFINE
2014-01-06 @ 20:47:34

Okej trevligt med betyg! Fick själv a i alla ämnen! 💩👅😝




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0