Howrsetips 1

Hejsan! Nu så tänkte jag börja med en ny serie med namnet Howrsetips. Howrse är ett virtuellt (stav) hästspel på internet där människor från hela världen kan sköta om hästar, ridcenter och tävla. Sidan heter se.howrse.com och om du skapar ett konto vilket är gratis, så kan du behöva dem här nybörjar tipsen!

1. När du börjar, fullfölj handledningen! De är de bästa du kan göra för ditt spel!

2. För att få equus kan du: Sälja spillning, sälja vunna saker och tävla. Efter 30 dagar i spelet blir de här lättare och tips om den perioden kommer imorrn.

3. Om du har ont om pengar men har många hästar så ska du utnyttja allt! Dina vunna hästar från målen som du inte vill använda till avel kan du ge precis rätt mängd mat och sedan tävla utam att träna. I slutändan kan de vara ett bra val.

4. Om du har problem, hitta en vän med lite mer erfarenhet som du kan fråga om hjälp hos. Jag brukar fråga spelaren vid namn Chiirin när jag har problem. Hon är verkligen en hjälpande hand!

Men de var nog allt för nu då första stadiet är de svåraste med finanser och sådant men nästa fas är lättare så stay tuned!

/Mila



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0