Fail...

Hej!
Nu är de snart nyår vilket betyder 2014!(Dansar inombords) 
En sak idag var riktigt FAIL, jag skrev ett sånt dära listan över 2013 inlägg och på sista frågan så blev min IPad urladdad och allt försvann. Fail asså ;D

Men istället för de så tänkte jag göra några småinlägg ikväll och sen lägga upp "listan" imorrn då jag har mer tid.
Men hoppas att de inte gör ngt *fingers crossed* och att vi ses alldeles strax!

/Mila
Unn
2013-12-30 @ 22:00:53
URL: http://unnstjerndahl.horseworld.se/

Hej, gå gärna in på min blogg och delta i tävlingen där du både kan få din Blogg och Instagram länkad! <3 Fin blogg förresten!

http://unnstjerndahl.horseworld.se/2013/12/29/fragestund-2/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0