Can't sleep :(

Nu så tänkte jag göra ett kort uppdaterings inlägg då jag,tja, läs rubriken. 

I.a.f så tänkte jag göra en getting ready with me imorrn där jag visar vad jag använder och sånt. Hoppas på att den når youtube xD . 
Innan idag så "entrade" jag Bethany Motas julgiveaway på alla 3 sociala medier, Twitter,Instagram och Youtube. Hoppad att vinna Twitter priset med en MacBook Pro och tillhörande Marc Jacobs väska och Frends som är en sorts amerikanska hörlurar. Håller tummar, tår och allt sen imorse. 
Och nu när jag skaffat Twitter så vill ni kanske veta vad jag heter där- de är @vantenemilia

Hoppad ni gillade mitt galna inlägg och vi hörs imorn!

/Mila



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0