Favorites TAG <3

Hej, nu tänkte jag göra en liten favorites TAG då jag vill att ni ska veta lite om lilla vanten Emilia!

1. Favorit mat
Tacos och Chili con carne

2. Favorit låt
Royals av Lorde och Wrecking Ball av Miley Cyrus

3. Favorit artist
Lorde, Charity Vance, Miley Cyrus och Cher Lloyd

4. Favorit märke (Smink,parfym,kläder)
Maybelline, Victoria's secret, Next och Zara

4.Favorit butik
H&M, Kappahl, KICKS, Cubus, VS

5. Favorit plagg
Uggletofflor från Next och Bambi PJ från Kappahl



6. Favorit godis
Citronläppar, PLOPP och Tropiska Fizzy Bubbliz

7. Favorit färg
Gul, Svart, Vit, Grå, Petrolblå och Aubergine men oliv, rosa och ljusbrun är snyggt på kläder o sånt.

8. Favorit sminkprodukt
Maybelline the Rocket Volume express

9.Favorit nagellack
Yves Rocher i färgen 01.Transparent

10. Favorit doft/dofter
Bloomfields GOLD - White Floral and Musk
H&M Green Haze
VS Such A Flirt

Men de var allt för idag, kanske kör mer en annan dag <3

/Mila








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mila Mi

Hejsan! Kul att du hittat hit! Jag är en helt knasgalen 12-åring som gillar youtube, dans, smink och mode. På "fritiden" så brukar jag skriva, läsa, prata engelska med mig själv och dansa. Här på bloggen så gör jag lite ramdom saker som Tags och "hauls" och jag hoppas att ni gillar de! Bryr mig inte ett skit om hatkommentarer om ni undrar. Men nu tror jag att rutan kommer explodera så bäst att sluta!

RSS 2.0